facebook_pixel

Toimitusehdot

Decoron on sitoutunut noudattamaan toiminnassaan Sähköisen Kuluttajakaupan Käytännesääntöjä (http://www.asml.fi/wp-content/uploads/skkpslopullinen.pdf) sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja. Tuotteiden palautusta koskevat ehdot löytyvät tämän sivun loppupuolelta.

Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Pakkaus-, käsittely- ja postituskulut Suomessa sisältyvät hintoihin ellei toimitustavan yhteydessä ole muuta mainittu. Klarna-laskulla tai Klarna-tililtä maksettaessa lisätään 3,00 euron käsittelymaksu/lähetys. Pidätämme itsellämme oikeuden jättää tilaus toimittamatta, mikäli epäilemme, että kyseessä saattaa olla petos tai että tilaus jää postista noutamatta. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme asiasta etukäteen asiakkaalle ja pyydämme maksua etukäteen.

Toimitustapa ja aika

Tuotteet toimitetaan postitse joko tilaajalle tai tilauksessa mainitulle vastaanottajalle (alle 80:n euron lähetykset), postikonttoriin (yli 80:n euron lähetykset ja kirjatut lähetykset). Pidätämme itsellämme oikeuden käyttää myös muuta toimittajaa, mikäli se on lähetyksen perillemenon kannalta tarkoituksenmukaisempaa. Tällöin ilmoitamme asiasta ennen toimitusta.

Korut on pakattu koviin korurasioihin, jotka suojaavat koruja ja estävät niiden vääntymisen tai taipumisen. Joidenkin korujen, mm. pannallisten kaulakorujen, pakkaus poikkeaa tästä ja poikkeava pakkaus on erikseen mainittu tuotetiedoissa.

Decoronin pakkaukset noudattavat postin kotiinkantolähetysten mittoja. Joissakin taloissa postiluukut ovat niin ahtaita, ettei pakkaus niistä mahdu, jolloin lähetys on noudettava postista. Yli 80 euron arvoiset lähetykset toimitetaan kirjattuina perillemenon varmistamiseksi. Kirjatusta lähetyksestä lähetämme asiakkaan puhelimeen tai sähköpostiosoitteeseen lähetyksen tunnisteen, jonka avulla lähetyksen etenemistä voi seurata postin internet-sivuilta sekä noutaa sen postista heti sen saavuttua.

Tuotteet toimitetaan kirjelähetyksinä joko tilausta seuraavana työpäivänä tai sitä seuraavana päivänä ja perillä ne ovat Suomessa yleensä kahden arkipäivän sisällä lähettämisestä. Mikäli postia ei alueella jaeta viitenä päivänä viikossa, kuljetusaika pitenee vastaavasti.

 

Maksutavat

Maksut Luottokunnan kautta

Maksujen välittäjänä toimii kotimainen Paytrail Technology Oy (ent. Suomen Verkkomaksut Oy).

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, Decoron Design toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Decoron Design vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Technology Oy:lle.

Paytrail Technology Oy, y-tunnus: 2552865-3
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 020 718 1830
http://www.paytrail.com/asiakaspalvelu

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Technology Oy (2552865-3) (ent. Suomen Verkkomaksut Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Technology Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Laskulla maksu

Osta nyt maksa toimituksen jälkeen!

Maksamalla Klarna laskulla voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja, ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi.

  • Saat tuotteen aina, ennen kuin maksat
  • Maksuaika aina 14 päivää
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja
  • Aina 14 päivän palautusaika etä- ja kotimyyntilain mukaan
  • Lataa laskusi osoitteesta klarna.fi
  • Mahdollisuus osamaksuun

Laskutusmaksu 3 euroa joka ostoksesta. Jos maksu myöhästyy, summaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 11.50%. Ostoksen yhteydessä henkilöllisyytesi tarkistetaan. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä voidaan käyttää kiinnostavien tarjousten ja palvelujen markkinointiin.

Klarna AB, yritys- ja yhteisötunnus 556737-0431

 

Tuotteiden palautusoikeus

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tavaran saapumisesta lukien. Tuotteen on oltava käyttämätön. Toivomme, että korut palautetaan niiden omissa pakkauksissa, jotta ne eivät vahingoitu. Toivomme myös, että saamme tietää palautuksen syyn. Näin voimme kehittää toimintaamme. Voit myös tulostaa palautuslomakkeen tämän sivun lopusta ja liittää sen lähetykseen.

Decoronilla on postin kanssa asiakaspalautussopimus. Palautuslähetyksen voi jättää postin kuljetettavaksi ilman postimaksua mutta yliviivaa tai peitä kirjausmerkinnät, jos palautat tuotteen lähetyskotelossa, joka saapui kirjattuna. Kirjattua lähetystä ei Posti käsittele asiakaspalautuksena ja jos paketissa lukee asiakaspalautus ja kirjaus, tämä ristiriitaisuus aiheuttaa sen, että palautus kestää pitkään, jopa useita viikkoja ja palautettavan maksun saanti viivästyy vastaavasti. Palautuksesta täytetään asiakaspalautuslomake postissa ja posti antaa palautuksesta kuitin. Palautamme maksun 1-2 päivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille. Asiakkaiden tilinumerot eivät tule tietoomme, joten tarvitsemme palautusta varten tilinumeron, jolle maksu palautetaan. Kuittia vastaan palautamme maksun siinäkin tapauksessa, että palautus ei jostain syystä saapuisi perille. Voit jättää asiakaspalautuksen myös postilaatikkoon merkinnällä Palautus mutta tällöin ilmainen mutta palautuksesta et saa kuittia etkä voi todentaa palautusta, jos se ei jostain syystä saapuisi perille. Asiakaspalautuksen voi tehdä kullekin lähetykselle vain yhden kerran. Jos tilauksessa on useita tuotteita, ja palautat ne kaikki, palauta ne kerralla. Ylimääräisistä palautuskerroista vähennämme postikulut palautettavasta summasta. Verkkokauppa ei lain mukaan ole velvollinen tarjoamaan palautusta ilmaiseksi vaan tämä on ylimääräinen etuus asiakkaillemme.

 

Henkilötiedot ja yksityisyys

Decoron-verkkokaupan asiakkaista kerättävät tiedot rajoittuvat tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömiin yhteystietoihin. Asiakkaiden osoitetietoja emme luovuta suoramarkkinointitarkoituksiin. Omaan tiedottamiseemme käytämme Facebookia ja erikseen tilattavaa uutiskirjettä, jonka voit tilata tästä. Kuljetusten ja maksujen yhteydessä tietoja välittyy Postille, Klarnalle ja Paytrail Technologylle, jotka saattavat käyttää niitä markkinointiinsa.

 

Riitojen käsittely

Mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan sopimalla lakeja ja hyviä kauppatapoja noudattaen ja ongelmatapauksissa pyydämme kuluttajia ottamaan yhteyttä ensi sijaisesti meihin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi,) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), puh. 029 553 6901)

Kuluttaja-asiakas voi olla yhteydessä myös EU:n verkkokauppaa koskevaan riidanratkaisuelimeen ODR:ään (online dispute resolution) saadakseen asiansa käsittelyyn siihen soveltuvassa riidanratkaisuelimessä (http://ec.europa.eu/odr)

 

Peruutus- ja tuotepalautuslomake

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa, jos haluat peruuttaa tilauksesi. Peruutusaika on 14 pv tavaroiden saapumisesta ja palautettavien tuotteiden pitää olla käyttämättömiä. Ohjeet tuotteiden palauttamiseksi löytyvät verkkosivuiltamme kohdasta Toimitusohjeet, Tuotteiden palautus Voit lähettää täytetyn lomakkeen sähköisesti alla olevasta Lähetä painikkeesta tai tulostaa sen ja lähettää sen postitse osoitteella Decoron Design, Sorinkatu 4 C, 33100 Tampere
  • Decoron Design Sorinkatu 4 C 33100 Tampere s-posti: info@decoron.fi puh. 040 545 6716
  • Esim. Ilmoitan, että seuraava tilaus Decoron Design-verkkokaupasta peruutetaan alle 14:ta päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta ja toimitetut tuotteet palautetaan käyttämättöminä.
  • pv/kk/vuosi esim. 02/06/2016